بازار مصنوعات طلا زیر ذره بین ناظران استاندارد خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: از واحد‌های تولیدی و توزیعی مصنوعات طلا در اهواز به صورت سرزده بازدید بعمل آمد.

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید سرزده از واحد‌های تولیدی و توزیعی مصنوعات طلا در اهواز گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی کوچک زود بازده از جمله کارگاه‌های تولید مصنوعات طلای میناکاری در استان از اهداف اداره کل استاندارد است.

او افزود: با توجه به اینکه صنعت طلای میناکاری به عنوان هنر مختص خوزستان از آن یاد می‌شود و قدمت یک هزار ساله در این استان، دارد این اداره کل موظف است محدودیت‌های استاندارد سازی این مصنوعات را جهت افزایش تولید هموار کند.

قیصی پور بیان داشت: کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان بطور جدی به منظور استاندارد سازی مصنوعات طلا، بازار استان را رصد کرده و با نمونه برداری و آزمون‌های عیار سنجی با متخلفان در این زمینه برخورد‌های قانونی می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت استاندارد سازی مصنوعات طلا جهت صیانت از حقوق شهروندان، لازم است با همکاری اتحادیه طلا و جواهر، مصنوعاتی که از سوی بنکداران (کیفی) از سایر استان‌ها به استان وارد می‌شود کنترل شود، البته به مردم اطمینان را می‌دهیم که این اداره کل به منظور عمل به وظایف قانونی خود از حقوق مردم دفاع خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد مصنوعات طلای بی کیفیت به استان وارد شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.