حیرت مسافران با دیدن توله گراز در داخل مترو

ورود ناگهانی گراز به یک قطار مترو در هنگ کنگ موجب حیرت مسافران حاضر در ایستگاه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند روز پیش بود تصاویر منتشر شده از ورود یک میمون به داخل یکی از قطار‌های ایستگاه مترو شهر دهلی نو حکایت می‌کرد به تازگی نیز ورود یک توله گراز وحشی به داخل یکی از ایستگاه‌های متروی هنگ کنگ خبرساز شده است. این حادثه در ساعت ۳.۵۵ دقیقه روز جمعه ۱۸ ژوئن در ایستگاه مترو کئوری بای رخ داد.

ماموران این ایستگاه پس از باخبر شدن از ورود این گراز به داخل قطار برای شکار و انتقال آن وارد عمل شدند.  یکی از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده ماموران مترو را در تلاش برای شکار این گراز نشان می‌دهد. در این ویدئو، مسافران هیجان زده که سرگرم تماشای تلاش ماموران برای شکار گراز هستند دیده می‌شوند. این حیوان پس از شکار به ماموران حیات وحش تحویل داده و توسط آن‌ها در یک پارک محلی رها شد.


بیشتر بخوانید


بنا به اعلام سخنگوی مترو هنگ کنگ در این حادثه به هیچ یک از مسافران، ماموران قطار و همچنین این حیوان آسیبی وارد نشد. همچنین ورود این حیوان هیچ گونه تاخیری را در حرکت قطار‌ها ایجاد نکرد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و ورود این گراز وحشی به داخل یک ایستگاه مترو در هنگ کنگ در حالی خبرساز می‌شود که روز یکشنبه ۲۰ ژوئن نیز ورود یک میمون به داخل یکی از قطار‌های مترو دهلی هند خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خوشگلی
۰۱:۵۰ ۱۲ تير ۱۴۰۰
به حق چیزای ندیده نشنیده
آخرین اخبار