خانه دار شدن محرومان در رشت

هشتصدمین واحد مسکن محرومان و ۱۱۰ هزارمین واحد مسکونی بهسازی مسکن روستایی گیلان، امروز (پنجشنبه) به صورت همزمان با حضور نماینده عالی دولت در استان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور واگذار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، حجت الا سلام والمسلمین روحانی نژاد ، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم واگذاری یک واحد مسکن محرومان که در روستای سیاه اسطلخ رشت با حضور استاندار گیلان برگزار شد ، گفت : با احتساب این واحد مسکونی ۱۱۰ هزار واحد مسکونی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در گیلان تکمیل و به نیازمندان واگذار شده است.

او با اشاره به برنامه‌ریزی ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان در گیلان افزود : تاکنون ۸۰۰ واحد از این واحد‌های مسکونی در استان به بهره برداری رسیده و به صاحبانش تحویل داده شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی امروز نیاز به مسکن به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی خانوار‌ها محسوب می‌شود تصریح کرد : از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح‌های مختلف تامین مسکن محرومان گام‌های مهم و موثری برداشته شده که با انتخاب رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود ضمن تداوم اجرای این طرح‌ها برای ساخت تعداد واحد‌های بیشتری هم برنامه ریزی شود تا به گونه‌ای وعده‌های انتخاباتی هم عملی شود.

انتهای پیام/م.ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.