بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۳ تیر؛

رونالدو جواب علی دایی را داد/ واکنش ورزشکاران به فوت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس/ حمایت جواد نکونام از آقای شماره 10 ایران

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


 

کریستیانو رونالدو، بازیکن مشهور پرتغالی در پاسخ به پست حمایتی علی دایی، استوری ای را منتشر و از او تشکر کرد.

"قهرمان واقعی، برای همیشه قهرمان می‌ماند. من برای خواندن چنین کلماتی از یک اسطوره مثل شما، افتخار می‌کنم. ممنون علی دایی"

//

 

علی دایی، بازیکن مشهور ایرانی که شب گذشته رونالدو توانست به رکورد گل زنی او دست یابد پست زیر را پیش‌تر منتشر کرده بود.

"این باعث افتخار من است که این موفقیت قابل توجه به رونالدو اختصاص دارد – قهرمان بزرگ فوتبال و یک انسان‌دوست دغدغه‌مند که الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر دنیا شده و روی زندگی‌شان تاثیر گذاشته است"

//

 

جواد نکونام، بازیکن سابق تیم ملی در واکنش به رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی، پست زیر را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

"پانزده سال پس از تابستانِ بی‌رحم ٢٠٠۶ برای علی دایی و خداحافظی مظلومانه‌اش از بازی‌های ملی، کریستیانو رونالدو سرانجام در تعداد گل‌های ملی به بهترین مهاجم تاریخ فوتبال آسیا رسید؛ اتفاقی که بخوبی نشان‌دهنده بزرگی کار «آقای شماره ١٠» فوتبال ایران در این سال‌هاست. مرد بزرگ، فوتبال ایران همچنان سال‌های سال به احترامت خواهد ایستاد و با اختلاف برای همه‌ی ما ایرانی‌ها همیشه بهترینی.
نامت جاودان"

//

 

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال نیز در واکنش به همین موضوع استوری زیر را به اشتراک گذاشت.

//

 

محمد نادری، بازیکن استقلال در واکنش به واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و فوت دو نفر از آن ها، استوری زیر را به اشتراک گذاشت.

//

 

سیدجلال حسینی، بازیکن باشگاه پرسپولیس نیز در واکنش به همین موضوع استوری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

//

 

رضا حسن زاده، بازیکن سابق استقلال، خطاب به فرهاد مجیدی و در حمایت از او، استوری زیر را منتشر کرد.

//

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار