کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

گرد و غبار شرق و مرکز اصفهان را در بر می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد و گرد و خاک مناطق شرق و مرکز استان اصفهان را در بر می گیرد و کاهش کیفیت هوا در این نواحی دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار در سطح استان تا اوایل هفته آینده و آسمان صاف و وزش باد به نسبت شدید در بسیاری از مناطق است.

او افزود: وزش باد در مناطق شرقی با احتمال خیزش گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود و به سبب غبارآلودگی کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق و تا حدی مرکز استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۶ دی ۱۴۰۱
چرا خبر تیرماه را اکنون پخش می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۶ دی ۱۴۰۱
دیوانه شدید دمای هوا ۳۸ درجه تو اوج سرما ؟؟؟؟!!!!