رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی جوجه ریزی در مرغداری‌های زنجان

تاراسی گفت: در ۳ ماه نخست امسال۶ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان زنجان انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: در سه ماه نخست امسال۶ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان زنجان انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش داشته و این امر بیانگر این است که  زنجان مشکلی در زمینه تأمین گوشت مرغ ندارد.

او بابیان اینکه زنجان مشکلی در تامین نهاده‌های دامی  ندارد، افزود: این استان در تمام محصولات خود کفا بوده و مشکلی ندارد.

تاراسی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد کشت گندم در استان زنجان به صورت دیم است، گفت: امسال بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری خواهد شد.

او  ادامه داد: به دلیل اینکه کشت گندم در استان زنجان بیشتر به صورت دیم است نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری در تولید گندم دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه هرسال بر کیفیت گندم استان زنجان افزوده می شود، گفت: مبارزه با سن گندم در مزارع استان زنجان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی به خوبی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.