یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان به قم واژگون شد/امداد رسانی به ۴۱ حادثه دیده

سحرگاه امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس و پراید در یکی از محور‌های مواصلاتی قم حادثه ساز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد رضا بهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس و خودروی سواری  پراید که  منجر به واژگونی اتوبوس شد ۴۱ حادثه دیده برجای گذاشت.

او در خصوص جزئیات حادثه افزود: در پی تماس مردمی در ساعت ۴:۴۱ دقیقه بامداد امروز شنبه پنجم تیرماه مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس و پراید در محور سلفچگان - قم، عوامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به رها سازی اتوبوس با کمک نیروهای امداد و نجات ادامه داد:اتوبوس ۳۷ سرنشین و و پراید چهار سرنشین داشته‌است که تعداد کل مصدومان اتوبوس ۱۵ تن و پراید یک تن بوده‌است که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی شهر قم منتقل شدند.

 مهدی فراهانی،سخنگوی اورژانس قم هم با اشاره به وقوع این حادثه و اعزام آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان گفت:بر اثر این حادثه ۲۵نفر مصدوم شدند که  با ۶ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های شهید بهشتی و فرقانی قم منتقل شدند.

 او در خصوص وضعیت مجروحان و مصدومان این حادثه بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی مجروحان حادثه خوب است.

این اتوبوس با ۳۵ مسافر از کوه دشت به سمت کرج در حرکت بود که بنا بر اعلام پلیس راه علت حادثه تغییر ناگهانی مسیر پراید اعلام شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فارس تبار
۱۹:۵۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
چقدر اتوبوس چپ میکنه جدیدا
آخرین اخبار