آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی نوآموزان در البرز

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۴۳ هزار نوآموز ورودی اول ابتدایی و بیش از ۱۱ هزار نوآموز دوره پیش دبستانی سنجش سلامت شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس کشاورزري، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرزبا بیان این که پیش بینی کرد امسال ۴۳ هزار نوآموز ورودی اول ابتدایی و بیش از ۱۱ هزار نوآموز دوره پیش دبستانی سنجش سلامت شوند گفت: خانواده‌ها باید برای سنجش سلامت فرزندان خود به نزدیک ترین مدرسه محل ثبت نام مراجعه تا پس از نوبت گیری به پایگاه اولیه سنجش معرفی شوند.

 او افزود: ۳۴ پایگاه سنجش سلامت عمومی و ۲ پایگاه تخصصی برای نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی در این استان فعال شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز با بیان این که سال گذشته با توجه به شیوع کرونا و برای حفاظت از سلامت نو آموزان سنجش پیش دبستان نداشتیم ودر مجموع ۴۴ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان را مورد سنجش قرار دادیم  گفت: هدف از اجرای این طرح رشناسایی وتشخیص مشکلات دانش آموزان واصلاح آن در مراکز تخصصی است.

کشاورز افزود: در این طرح پرونده الکترونیک سلامت برای کودک تهیه می‌شود که تا پایان دوره تحصیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز  گفت: هزینه انجام سنجش سلامت برای هر نوآموز ۵۰۰ هزار ریال است و برای خانواده‌های بی بضاعت وتحت پوشش بصورت نیم بها یا رایگان سنجش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.