آیت الله دری نجف آبادی:

۱۸ میلیون رای به رئیس جمهور منتخب پیام معنا داری دارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رای مثبت ۱۸ میلیون نفری مردم به رئیس جمهوری منتخب پیام معناداری را در خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در همایش فصلی ویژه هفته قوه قضاییه در اراک با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور هدفمند ۳۰ میلیون نفر از واجدان شرایط در پای صندوق‌ها و رای مثبت ۱۸ میلیون نفر به رئیس جمهور منتخب پیام معناداری را در خود دارد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم ایران و استان مرکزی همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند و از تمامی رای دهندگان و عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری تقدیر می‌شود.

او اضافه کرد: دولت آینده باید با تمام توان به صحنه بیاید و خدمات ارزنده‌ای را در کارنامه چهارساله خود ثبت کند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: باید روزنه‌های نفوذ و فساد و توطئه‌های دشمنان شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد و سرمنشا این سرچشمه از بین رود.

او با اشاره به مجموعه اقدامات قوه قضاییه در ۴۲ سال انقلاب و آثار و برکات این اقدامات و کارنامه موفق قوه قضاییه در استان مرکزی ادامه داد: پیشگیری به ویژه نسبت به شبکه‌های جرم و فساد و شبکه‌های قاچاق و خیانت و... باید در دستورکار دستگا ه قضا قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آیت الله شهید بهشتی، در تقوا و عدالت نمونه و به تعبیر امام راحل یک ملت بود اظهار کرد: هفته قوه قضاییه یادآور حادثه بسیار دلخراش و ارزشمند سرچشمه تهران و حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی است.

او تصریح کرد: در این روز منافقان کوردل، با حرکتی که نشان دهنده اوج خباثت و کینه آنان بود، جمعی از بهترین و شایسته‌ترین فرزندان ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: قانون اساسی بزرگترین افتخار و یادگار شهید بهشتی است، ممکن است گاهی به بررسی و بازنگری هم نیاز داشته باشد، اما در مجموع این قانون اساسی ریل گذاری حکیمانه در تمام زمینه‌ها از جمله حقوق ملت و... است

او تصریح کرد: در طول دوران پر برکتی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، جنایات وحشیانه دشمنان و منافقان کوردل، نه تنها هیچگاه نتوانسته از عزم و اراده ملت ایران بکاهد، بلکه اتحاد، یکپارچگی، انسجام و وحدت ملت ایران اسلامی را برای مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام دوچندان کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: سالیانه بین ۵۰۰ تا هزار نفر از قضات در معرض خطر هستند که باید جایگزینی به صورت هنرمندانه و خردمندانه وبا تدبیر انجام شود و برای این مهم باید تربیت قاضی و کارشناس خبره را از سنین پایین آغاز کرد و تقویت شورا‌ها از جمله شورا‌های صلح نیز باید مورد توجه دستگاه قضا باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.