استاندار زنجان:

فرهنگیان در پیشگیری و مقابله با کرونا بی نظیر بودند

حقیقی در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی گفت: در روز‌های کرونایی معلمان سنگ تمام گذاشتند و فرهنگیان زنجانی در تولید محتوا بسیار خوب و موفق عمل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی ۱۴۰۰ که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: در روز‌های کرونایی معلمان سنگ تمام گذاشتند و فرهنگیان زنجانی در تولید محتوا بسیار خوب و موفق عمل کردند.


او افزود: در استان زنجان ۱۰ هزار نفر همیار سلامت داریم که معلمان درصد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند و در پیک چهارم کرونا در کنترل این ویروس بسیار نقش آفرین بودند.


استاندار زنجان به پیگیری مطالبات فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اختصاص سهمیه مسکن ملی در بهترین نقطه شهر برای فرهنگیان یکی از آنهاست.


حقیقی اختصاص ۵ درصد کمک شهرداری‌ها به آموزش و پرورش، ارتقاء رتبه کنکور استان زنجان از ۲۳ به ۱۶، افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان، اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش را از دیگر اقدامات استان زنجان بر شمرد.


او به آغاز کلاس‌های تابستانی دانش آموزان هم اشاره کرد و گفت: امسال با تشکیل ستاد‌های شهرستانی اوقات فراغت از موازی کاری‌ها پرهیز شده است.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان هم با گرامیداشت یاد و نام شهدای استان زنجان گفت: زنجان ۳۵۳۵ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ۵۲۹ نفر آن‌ها دانش آموز بودند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.