نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

تحول ایجاد شده در قوه قضاییه باید دوام داشته باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تحول ایجاد شده در قوه قضاییه اعتماد و امید ایجاد کرده است، این تحول باید توسعه پیدا کند و ماندگار باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و دیگر مسئولان قضایی خراسان رضوی گفت: اگر مردم به قوه قضاییه اعتماد داشته باشند، دیگر از نقص‌های مدیریتی کشور نمی‌ترسند.

او افزود: با همت قوه قضاییه و برخورد با مفسدان، امید دوباره‌ای در دل مردم ایجاد شد، اگر بنا باشد این تحول ادامه پیدا نکند، آرامش مردم نیز از بین می‌رود. ماندگاری این تحول به فعالیت بدنه دستگاه قضا بستگی دارد که اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خرسان رضوی ادامه داد: در یکسال اخیر، شاهد هماهنگی خوب قوه قضاییه با دیگر بخش‌های کشور بودیم و دستگاه قضا در استان، کارنامه موفقی برای خود رقم زده است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی خراسان رضوی در مبارزه با ناهنجاری‌ها بیان کرد: این دستگاه در برابر ناهنجاری اخلاقی استان در یکسال گذشته موفق عمل کرده است.

او  با بیان این‌که شهر امام رضا (ع) موقعیت حساسی دارد که نیازمند همراهی دستگاه قضا برای برقراری هرچه بهتر آسایش و امنیت است، تصریح کرد: قوه قضاییه در نقطه عطف خود قرار دارد که شما مسئولان در موقعیت اثرگذاری هستید و می‌توانید تحولی را که در قوه قضاییه ایجاد شد، حفظ کرده و ادامه بدهید.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: طبیعی است هر تحولی، مشکلات کوچکی نیز ایجاد خواهد کرد که با همراهی و همیاری شما برطرف می‌شود.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: بسیاری از مدیران کلان تصمیماتی به نفع مردم اتخاذ کرده بودند که به خاطر کارشکنی مدیریت‌های میانی، آن تصمیمات اجرا نشد، قوه قضاییه باید دارای هماهنگی در همه بخش‌هایش باشد تا نقطه تحول ادامه پیدا کند. اگر بدنه با تصمیمات کلان مدیران هماهنگ شود، تصمیمات به خوبی اجرا می‌شود که از شما درخواست می‌کنم متوجه این امر باشید، کارشناسان و مشاورانی که در این دستگاه وجود دارند باید زیر نظر مسئولان قضایی باشند تا تخلفی صورت نگیرد.

او با تأکید بر این‌که برای بی‌توجهی به سرنوشت یک انسان، باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو بود افزود: اینکه بتوانید حقی را برگردانید و به مردم کمک کنید، ثوابش با هیچ چیز در این دنیا قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.