جبیره: نفت مسجد سلیمان به هدفش در بازی با ما رسید/ در نیم فصل دوم، دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند

رضا جبیره، بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان نکاتی را خاطرنشان کرد.

رضا جبیره، بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی شب گذشته تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان به جز ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی که دوندگی بالایی داشت، در بقیه دقایق رو به بازی دفاعی آورد. تیم حریف موقعیت چندانی نداشت و روی یک ضربه کرنر توانست به ما گل بزند. در واقع هدف نفت مسجدسلیمان این بود که از ما تساوی بگیرد و به چیزی که می‌خواست، رسید. خدا را شکر در دقایق پایانی توانستیم گل مساوی را بزنیم تا بازنده نباشیم، اما می‌توانستیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز را بگیریم.  

جبیره درباره جایگاه یازدهمی پیکان در جدول رده بندی گفت: اگر ۳ امتیاز بازی با سایپا برای ما حساب و رای استیناف به سود ما صادر شود که ان شاءالله همین طور هم خواهد بود، ما با ۳۱ امتیاز به رده هفتم و هشتم بر می‌گردیم و می‌توانیم با یک یا ۲ بازی به رده‌های پنجم و ششم هم برسیم. به اعتقاد من جایگاه پیکان این جای جدول نیست. جایگاه واقعی تیم ما رده هفتم و هشتم است و می‌توانیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.


بیشتر بخوانید


او درباره آمار پایین گل‌های زده پیکان در بازی‌های اخیر عنوان کرد: در هفته‌های پایانی لیگ برتر، گل زدن کار راحتی نیست. بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر و به قول معروف، دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند. مصداق این موضوع را در بازی با نفت مسجدسلیمان دیدیم. آن‌ها به طور کامل دفاع می‌کردند، اما خدا را شکر ما توانستیم گل بزنیم و یک امتیاز بگیریم.  

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره حضور خود در بازی‌های اخیر پیکان به عنوان یار تعویضی اظهار داشت:  در بیشتر بازی‌ها به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفتم. البته این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد که کدام بازیکن به عنوان یار ثابت یا تعویضی وارد زمین شود. در پیکان این مسائل اهمیتی ندارند و تمام بازیکنان ثابت و تعویضی دنبال کمک به تیم هستند. خدا را شکر مقابل نفت مسجد سلیمان، من هم توانستم به تیم کمک کنم.  

جبیره در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر نساجی مازندران عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. نساجی در هفته‌های گذشته موفق بوده است و این بازی هم در زمین آن‌ها برگزار می‌شود. نساجی با توجه به شرایطی که در جدول دارد، برای پیروزی به مصاف ما می‌آید و هدف ما هم کسب ۳ امتیاز است. ان شاءالله که تیم ما و نساجی فوتبال پاک و خوبی ارائه کنند و در پایان هر کدام از ما که لیاقت داشت، پیروز شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
شانس آوردین 1 امتیاز مفت گرفتین
آخرین اخبار