پیروزی پرگل تیم فوتبال ملوان برابر تیم نود ارومیه

پیروزی پرگل ، یک تساوی وباخت رهاورد نمایندگان لیگ دسته یک فوتبال بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید باکری ارومیه با نتیجه پر گل ۵ بر یک برابر میزبانش تیم نود این شهر به برتری رسید.

برای ملوان مهیار زحمتکش در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی، سجاد بازگیر در دقایق ۶۵ و ۸۲، میعاد یزدانی در دقیقه ۹۶ و خشایار زبرجد در دقیقه ۹۸ گلزنی کردند.

تک گل نود ارومیه را هم آرمین مصطفوی در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه نود با ۲۷ و ملوان با ۴۵ امتیاز در جایگاه هفدهم و نهم قرار گرفتند.

تیم چوکای تالش در ورزشگاه غدیر تهران میهمان تیم بادران بود که این تیم مدعی صعود را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد.

بادران با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و چوکا هم با ۳۳ امتیاز در مکان شانزدهم قرار گرفت تا چشم به بازی‌های باقی مانده برای بقا در لیگ داشته باشد.

اما در دیگر مسابقه هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت ۴ بر یک مغلوب تیم خیبر خرم آباد شد.

در این بازی ابتدا شهرداری آستارا با گل دقیقه ۵ آرمین منفرد دوست از حریف خود پیش افتاد، اما در ادامه این شاگردان عبدالله ویسی بودند که توانستند با گل‌های فرزاد محمدی، رضا شکری، عارف رستمی و مصطفی نوروزی در دقایق ۱۹، ۷۷، ۸۱ و ۸۲ صاحب پیروزی ارزشمند در زمین میزبان شوند.

با این نتیجه خیبر خرم آباد توانست به جایگاه هشتم جدول صعود کند و ۴۵ امتیازی شود، تیم شهرداری آستارا هم با شکستی که متحمل شد ۳۸ امتیازی باقی ماند و در جایگاه دوازدهم جایگاهش دست نخورده باقی ماند.


انتهای پیام /م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.