واکنش یک ایرانی به خانم زباله جمع کن خارجی + فیلم

در کشورهای اروپایی زنان هم در مشاغلی چون زباله جمع کنی مشارکت دارند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مساله سربازی دختران و استفاده از زنان در مشاغل سخت در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اروپا و آمریکا سبب شده است تا برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از جمله کاربران ایرانی به این موضوع واکنش نشان دهند و خواهان برخورد محترمانه تر با خانم‌ها در این کشورها شوند و حداقل از دولت های این کشورها تقاضا کنند تا در برخی از قوانین با زنان برخوردی نرم تر داشته باشند.

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
چرتو پرت نگو خانم ایرانی خارج نشین که از هیچی خبر نداری برای خودت داری داستان سر هم می کنی این زنانی که دارن زباله جمع می کنند یا بازیافت جمع می کنند زنان مجرم و زندانیشون هستند که قاضی تخفیف بهشون داده بجای توی زندان باشن حکم بهشون داده مثلا چند ماه باید در شهرداریشون زباله و بازیافت جمع کنند نقل شغل و مسئولیت پذیری هم نیست این خانم داره دوران محکومیتش رو با پابند الکترونیکی در یه محدوده خاص می گذراند و باید تا پایان محکومیتش زباله و بازیافتی جمع کند مفت و مجانی . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۸ تير ۱۴۰۰
احسنت
Netherlands
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۸ تير ۱۴۰۰
اون اونور خبر نداره تو از اینور خبر داری ، خیلی جالبه ، حالا اگه ایران بود مردم به جای توجیه که ایشون زندانشون رو دارن می شکن می گفتن حقوق بشر کجایی زن داره آشغال جمع می کنه
تازه این خوبه ، جمعیت بی خانمان های اونحا که توی پیاده رو ها چادر می زنن سر به فلک می کشه
آخرین اخبار