انجام ۱۶۰ مورد بازدید از آثار تاریخی بیله سوار

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بیله سوار گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۶۰ مورد بازدید از آثار تاریخی بیله سوار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حامد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار در تشریح عملکرد سه ماهه اول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار گفت: در این مدت با توجه به شعار سال در حوزه‌های مختلف شاهد اقدامات و توسعه فعالیت‌ها بودیم که از جمله آن‌ها تلاش برای ایجاد اشتغال و ثبت اشتغال در سامانه رصد اشتغال بوده است.

او با اشاره به اقدامات در بخش صنایع‌دستی افزود: صدور پروانه تولید انفرادی به تعداد ۱۰ فقره و صدور مجوز مشاغل خانگی به تعداد دو فقره از جمله اقدامات در این بخش بوده است.

حامد در مورد فعالیت‌های سه‌ماهه در بخش میراث‌فرهنگی گفت: مرمت برج آرامگاه ادولو، رسیدگی به سه مورد گزارشات حفاری غیرمجاز، پاسخ به استعلامات به تعداد ۱۸مورد و ۱۶۰ مورد بازدید از آثار تاریخی در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان با مشارکت کتابخانه عمومی در فضای مجازی را از فعالیت‌های انجام شده در این مدت در بخش گردشگری عنوان کرد و افزود: صدور دو مورد مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی، صدور یک مورد پروانه بهره‌برداری مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری و تحویل و واگذاری مجتمع خدماتی و بهداشتی بین‌راهی به تعداد سه مورد نیز در این مدت عملیاتی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.