الکاظمی مامور ابلاغ خروج فوری نظامیان آمریکا به مقامات این کشور شد

یک منبع آگاه اعلام کرد نخست وزیر عراق متعهد شده است پیام گروه‌های سیاسی در خصوص خروج فوری نیرو‌های آمریکایی از این کشور را به مقامات واشنگتن برساند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المعلومه، هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح عراق در دیدار با نخست وزیر این کشور خواستار خروج فوری نظامیان آمریکا از خاک این کشور شد.

هادی العامری در دیدار امروز با مصطفی الکاظمی اعلام کرد: نحوه برخورد با نیرو‌های آمریکایی از برنامه ریزی در این خصوص به خروج فوری از عراق تغییر کرده است.

بنا به گفته یک منبع آگاه، نخست وزیر عراق نیز در این دیدار متعهد شد تا پیام گروه‌های سیاسی در خصوص خروج نیرو‌های آمریکایی از این کشور را به مقامات واشنگتن برساند. الکاظمی نارضایتی خود را از رفتار‌های آمریکا در عراق ابراز و آن‌ها را اشتباه توصیف کرد.

لازم به ذکر است، نیرو‌های آمریکایی بامداد دوشنبه به دستور مستقیم جو بایدن به پایگاه‌های نظامی و انبار تسلیحات نظامی نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا حمله کردند و شماری را به شهادت رساندند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای ادعا کرد این حملات در جهت دفاع از منافع آمریکا و نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه صورت گرفته است و طبق قوانین بین المللی این کشور حق دارد برای دفاع از مواضع خود دست به چنین عملیاتی بزند.

واشنگتن مدعی است نیرو‌های آمریکایی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه حضور دارند و تمامی تلاش خود را برای مبارزه با این گروه‌های افراطی به کار گرفته است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا = زنده باد انسان ها
آخرین اخبار