مصرف بیش از ۷۰ میلیون لیتر بنزین در خراسان جنوبی

کارشناس جایگاه سی ان جی شرکت نفت خراسان جنوبی از مصرف ۷۰ میلیون و ۱۵۳ هزار لیتر بنزین در ۳ ماهه‌ی نخست امسال در استان خبر داد.

اکبری کارشناس جایگاه سی ان جی شرکت نفت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه در سه ماهه‌ی نخست امسال ۷۰ میلیون و ۱۵۳ هزار لیتر بنزین مصرف شده است گفت: مصرف بنزین در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال نیز ۱۴ میلیون و ۶۷۸ هزار متر مکعب سی ان جی در استان مصرف شده است افزود: مصرف سی ان اجی نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

اکبری با بیان اینکه در خرداد ماه مصرف سی ان اجی در استان ۴ میلیون و ۹۰۳ هزار میلیون متر مکعب گزارش شده است اظهارکرد: نسبت به اردیبهشت ماه امسال ۶ درصد افزایش و نسبت به فروردین ماه که اوج مسافرت‌ها بود ۵ درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: ۳ مرکز تخصصی و دارای مجوز فنی در سطح استان عملیات دوگانه سوز کردن موتور خودرو‌های متقاضی را بر عهده دارند که از این ۳ مرکز تخصصی ۲ مرکز در بیرجند و ۱ مرکز در فردوس مشغول به کار هستند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.