اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در لبنان دیدار کردند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیداری مشترک در بیروت، بر ضرورت بهره گیری از دستاورد‌های جنگ اخیر غزه تاکید کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه حماس، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت دیدار کرد.

اسماعیل هنیه، که برای سفری چند روزه در لبنان به سر می‌برد، امروز (چهارشنبه) با زیادالنخاله در بیروت، پایتخت لبنان دیدار کرد.

هنیه و النخاله سازوکار‌های بهره گیری از پیروزی در نبرد اخیر غزه را با یکدیگر مورد بحث قرار دادند و بر لزوم حفظ وحدت ملت فلسطین در مسئله قدس، مقاومت و رویارویی با چالش‌های مختلف با داشتن مواضع ثابت تأکید کردند.

گفتنی است پس از آغاز نبرد شمشیر قدس در فلسطین اشغالی، شلیک بیش از ۴ هزار موشک از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین به سوی مواضع صهیونیستی در اراضی اشغالی طی ۱۲ روز نبرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش بس و درخواست برای تبادل اسیران مجبور کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس پیشتر به موریتانی، مراکش، مصر و ایران سفر کرد تا حمایت‌های بیشتری برای مردم فلسطین، توقف محاصره غزه و بازسازی آن جلب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار