مدیرعامل بنیاد برکت:

تفاهم نامه همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بنیاد برکت ظرف یک سال به هدف می‌رسد

مدنی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در کنار سایر نهاد‌ها از جمله سپاه پاسداران سال هاست که در حوزه محرومیت زدایی در حال فعالیت است.

‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت صبح امروز پنجشنبه ١٠ تیرماه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به این تفاهم نامه گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام در کنار سایر نهاد‌ها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال هاست که در حوزه محرومیت زدایی در حال فعالیت است.

وی افزود: اصل این کار در حوزه اشتغال و اشتغالزایی است، ولی در حوزه زیرساختی و در حوزه‌های عمرانی به ویژه در بخش‌هایی که احساس می‌شود محرومیت وجود دارد و نیاز به کمک احساس می‌شود مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت وارد می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه از منطقه احمد فداله که موضوع این تفاهم نامه است بازدید کرده ایم، تصریح کرد: با توجه به محرومیت و صعب‌العبور بودن این منطقه تصمیم گرفته شد که بنیاد برکت همکاری مشترکی را با مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام بدهد. اساس این تفاهم نامه به علت مشکلات بسیار زیادی که در آن منطقه از لحاظ زیرساختی وجود دارد در حوزه‌های راه و آب رسانی گذاشته شد.

وی ادامه داد: حل مشکلات مردم منطقه احمد فداله در بخش‌های مسکن محرومین، فرهنگی و اجتماعی، اهدای جهیزیه و مشکلات آموزشی و مدارس از دیگر بخش‌های این تفاهم نامه است.

مدنی گفت: در ابتدای کار یک تفاهم نامه همکاری امضا شد. پس از آن آقایان مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و استاندار وقت خوزستان از منطقه احمد فداله بازدید کردند. پس از این بازدید بود که تصمیم گرفته شد با توجه به عمق محرومیت در این منطقه کار مشترک ادامه پیداکرده و توسعه پیدا کند.

وی افزود: ایجاد راه منطقه احمد فداله به طول ٣٠ کیلومتر به عنوان کار اصلی در دستور کار قرار گرفت. ایجاد ٣۴ پروژه آب رسانی، احداث ١٠ مدرسه و ۵٠ مسکن محرومین و همچنین احداث ٢٠٠ جهیزیه بر پایه این تفاهم نامه انجام می‌شود. این تفاهم نامه مدتی است آغاز شده و قرار است ظرف یک سال به پایان برسد. البته با توجه به عمق محرومیت در منطقه احمد فداله این همکاری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: در کنار امضای این تفاهم نامه به ارزش ۵٠ میلیارد تومان مجموعه‌هایی مانند نوسازی، علوم پزشکی، استانداری و وزارت مسکن و شهرسازی نیز حضور دارند تا به یاری خداوند مردم این اتفاقات زندگی راحت‌تر و بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار