مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم:

مجتمع‌های گردشگری بین‌راهی قم ساماندهی می شوند

ارجمندی گفت:کیفیت خدمات مجتمع‌های گردشگری بین راهی قم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله چندانی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا ارجمندی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم  در بازدید میدانی از مجتمع‌های گردشگری بین‌راهی محور قم – اراک که به همراه مهدی نصر اصفهانی ،معاون گردشگری قم و سید جواد جلالی‌نژاد، رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان انجام شد،گفت: مجتمع‌های گردشگری بین‌راهی در استان قم  ساماندهی می‌شود.

او افزود: اصلاح مصادیق گردشگری در استان مقوله بسیار مهمی است که باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان که نوع تأسیسات گردشگری باید مطابق ضوابط و قوانین مشخص شود، ادامه داد: نوع مصادیق گردشگری در درجه‌بندی، نرخ‌گذاری و نظارت بر تاسیسات اثر گذار است، بنابراین در این مبحث باید از هرگونه اعمال سلیقه خودداری کرد.

ارجمندی با اشاره به این‌که مجتمع‌های بین راهی قم در سطح کشور پیشتاز هستند، افزود: کیفیت خدمات و رضایت مسافران از مجتمع‌های بین راهی قم در سطح ملی قابل قبول است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله چندانی ندارد.

او با بیان این که با اتمام واکسیناسیون کرونا، گردشگری رونق سابق خود را باز می‌یابد و گردشگران خارجی با مطالعه و از روی آگاهی، مقصد سفر را انتخاب می‌کنند، گفت: ارائه خدمات مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی استان باید در سطح بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار