سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان:

ملی پوشان کشتی ایران به آمادگی ۷۰ درصد رسیده اند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان و کم شنوایان ایران در مورد مسابقات جهانی این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

رضا لایق سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان و کم شنوایان ایران درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی به مسابقات جهانی، اظهار داشت: کاروان ورزشی ناشنوایان ایران در رشته کشتی آزاد و فرنگی قرار است عازم مسابقات جهانی شوند. امروز از سوی وزارت ورزش و جوانان مراسمی برگزار شد تا بچه‌ها با روحیه در مسابقات آینده شرکت کنند.

او در خصوص وضعیت ملی پوشان کشتی ناشنوایان ایران، گفت: کشتی ناشنوایان ایران جایگاه خوبی در جهان دارد اما ملی پوشان ایران در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط جالبی نداشتند. متاسفانه جایی برای تمرین نداشتیم. بچه‌ها در حال حاضر به آمادگی ۷۰ درصد رسیده اند. با وجود محدودیت‌ها وضعیت خوبی داریم و به تیم امیدوار هستم.

لایق درباره رقبای اصلی ایران در این مسابقات، گفت: ترکیه به عنوان میزبان رقابت‌ها، رقیب جدی ایران است. روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان هم تیم‌های خوبی دارند.

او در مورد وضعیت کشتی ایران در المپیک، عنوان کرد: به تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران خیلی خوشبین هستم. ما در تمام وزن‌ها شانس مدال داریم. مطمئن هستم که کشتی ایران در المپیک نتایج خوبی کسب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار