رئیس ستاد نماز جمعه استان قزوین:

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در قزوین برگزار می‌شود

رئیس ستاد نماز جمعه استان قزوین از برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی شفیعی شاد رئیس ستاد نماز جمعه استان در جمع خبرنگاران گفت: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه چهارشنبه شانزدهم تیرماه از ساعت ۱۸ با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم از مستند زندگی مرحوم آیت الله باریک بین، طرح اولیه و ماکت تاریخ شفاهی نماز جمعه قزوین و «کتاب سلوکی از پرواز» مجموعه خاطرات آیت الله باریک بین رونمایی خواهد شد.

رئیس ستاد نماز جمعه استان، تحریر آیات و روایاتی در خصوص نماز جمعه و جملاتی از امام و مقام معظم رهبری توسط خوشنویسان استان، تجلیل از خادمان نماز جمعه در ۴۰ سال گذشته، رونمایی از طرح مرمت جلوخان مسجدالنبی، رونمایی از تمبر نماز جمعه و حضور اعضای ستاد نماز جمعه در مزار مرحوم آیت الله باریک بین از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

شفیعی شاد در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در دعوت از مردم برای حضور هرچه بیشتر در نماز جمعه یادآور شد: بهترین کسانی که می‌توانند ندای نماز جمعه را سر دهند اهالی رسانه هستند و ان شاالله این فرهنگ را در زندگی مردم جاری و ساری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار