مرادی نافچی؛

آگاهی بخشی به خانواده ها، یکی از راه های مقابله با اعتیاد است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی نافچی ظهر امروز شنبه در نشست تخصصی با منتخبان سمن ها، انجمن خیرین و کارآفرینان برتر زنجان، با بیان اینکه  به موضوع آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها توجه ویژه شود، گفت: به دلیل نبود بستر مناسب برای آگاه سازی و اطلاع رسانی بسیاری از خانواده‌ها از اعتیاد فرزندان خود اطلاع ندارند.

او بابیان اینکه اگر در جامعه حساسیت‌های لازم را در زمینه موادمخدر ایجاد نکنیم در دستیابی به اهداف موفق نخواهیم بود، افزود: برای رفع چالش‌ها و کاهش اثرات سوء اعتیاد باید در این زمینه حساسیت لازم در جامعه ایجاد شود.

مرادی بااشاره به اینکه در کنار سمن‌ها، سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی نیز باید به کمک جامعه در مبارزه با موادمخدر بیایند، ادامه داد: با گرایش جوانان به سمت اعتیاد، جامعه نیز مبتلا می‌شود که این امر تاثیرات مخربی در زمینه اقتصادی، امنیتی و حفظ سلامت جامعه داشته و تار و پود یک جامعه را به هم می‌زند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دلیل اینکه امروز موادمخدر به یک معضل جهانی تبدیل شده، این است که این مواد سن، جنس، شغل و قومیت نمی‌شناسد.

مرادی‌افزود: برای مبارزه با موادمخدر نیاز است مردم  به میدان بیایند و با تشکیل سمن‌ها و نهاد‌های مردمی به یاری خانواده‌ها بشتابند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: گروه‌های مردم نهاد و سمن‌ها باید با شفافیت فعالیت کنند و سقف شیشه‌ای برای نمایش فعالیت‌های خود در زمینه‌های مالی و کاری به مردم داشته باشند تا زمینه ادامه همکاری و بقای خود را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.