رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آذربایجان‌شرقی قطب دوم تولید فولاد در کشور می‌شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در دو سال آینده استان آذربایجان شرقی به قطب دوم تولید فولاد در کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در نشست صاحبان صنایع شهرستان بناب گفت: آذربایجان شرقی قطب سوم فولاد کشور را در اختیار دارد و با توجه به برنامه ریزی که در حال انجام داریم، پیش بینی می‌شود با افزایش فاز‌های جدید ظرف دو سال آتی این استان به قطب دوم تولید فولاد در کشور تبدیل شود.

او با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مانع خروج سرمایه گذاران بنابی و استانی از این استان باشیم؛ افزود: قطعاً ایجاد و توسعه واحد‌های جدید نه تنها به ایجاد اشتغال و افزایش نقدینگی کمک می‌کند بلکه به امنیت کشور نیز کمک می‌کند و تلاش ما این است که مسیر را برای توسعه فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی هموار کنیم.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی و همراهی مدیران شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در شاخصه‌های تولید و صادرات شهرستان بناب از شهرستان‌های مطرح و نمونه در استان آذربایجان شرقی و کشور است و این موفقیت در سایه همدلی به دست آمده و بنده این موفقیت را به تیم مدیریتی در شهرستان بناب تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار