پاری سن ژرمن نقره داغ می‌شود

تیم فوتبال پاری سن ژرمن ممکن است به دلیل نقض بازی جوانمردانه جریمه شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه فرانسوی "L'Equipe",  تیم فوتبال پاری سن ژرمن با مشکلاتی از جمله رعایت نکردن بازی جوانمردانه  رو به رو است و در حال حاضر بیش از سقف مجاز در لیگ فرانسه تخلف مالی داشته است.

این تیم پاریسی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون یورو  ضرر مالی کرده است که این رقم ممکن است این باشگاه  را در معرض ورشکستگی قرار دهد. مدیریت تیم با ویانالدوم هلندی و جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان ایتالیایی به طور رایگان قرارداد بسته و می‌خواهد با سرخیو راموس مدافع اسپانیایی سابق رئال مادرید به همین روش قرارداد ببندد.

پاری سن ژرمن حدود ۸۰ میلیون یورو برای قرارداد با اشرف حکیمی ملی پوش مراکشی اینتر پرداخت خواهد کرد. این پول  باعث افزایش  سقف مجاز در تیم می‌شود، که به معنای نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی است.  لیگ فرانسه که مسئول نظارت بر حساب باشگاه‌های فرانسوی است، ممکن است پاری سن ژرمن را به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه با جریمه مواجه کند.

تیم پاریسی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی بار‌ها فرار مالیاتی داشته است و حالا هم به دلیل حضور در پروژه سوپر لیگ روی لبه تیغ قرار دارد و از سوی یوفا تهدید شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار