مصطفوی: بازی سختی برابر تراکتور داریم/داور بازی شهامت عذر خواهی ندارد حداقل نمک روی زخم ما نپاشد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا بازی بسیار سخت و حساسی برابر تیم تراکتور داریم و باید امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی فردا بسیار حساس است و بازی این دو تیم همیشه تماشایی خواهد بود.

او ادامه داد: تیم ما در هفته‌های اخیر با وجود تمام مشکلات در لیگ تنها یک گل دریافت کرده است. تیم ما با وجود مشکلات بیرونی و داخلی انسجام خوبی دارد و با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم شکل خوبی گرفته است. مسائل داوری و تبعیض‌ها بسیار برای ما ناراحت کننده است. مخاطب ما باشگاه یا مربی خاصی نیست و به همه علاقه داریم، اما ما انتظارمان از مجریان مسابقات، داوران و کمیته‌ها این است که به طور مساوی عدالت را برقرار کنند. در هفته‌های اخیر برخورد‌ها طوری بوده که گویا با باشگاه استقلال یا با اعضای تیم مشکل دارند که گل صد در صد صحیح ما را آفساید اعلام می‌کنند. آقای داور اشتباه واضح انجام دادی و همه جای دنیا این اشتباه را دیدند. اگر شهامت عذر خواهی ندارید حداقل توجیه نکنید چرا که این بدتر است و باعث ناراحتی و دلسردی می‌شود. اگر شهامت عذر خواهی ندارید دیگر روی زخم ما نمک نپاشید. ما و بقیه متوجه برخی صحنه‌ها می‌شویم. امیدوارم اجازه دهند نتیجه عادلانه در زمان رقم بخورد. وقتی صحنه‌ای خطا است و هند اعلام می‌کنند و دیگر موارد واقعا نشان دهنده این است که برخی مسائل علیه تیم ما خواهد بود.

او گفت: وقتی داوری علیه تیمی سوت می‌زند حداقل کاری که کمیته داوران می‌تواند انجام دهد در نظر گرفتن محرومیت برای داور مورد نظر است. من نمی‌دانم قوانین واقعا چه می‌گوید. واقعا داوری که مرتکب خطا در بازی ما شده جالب است دوباره هدیه می‌گیرد و قضاوت بازی دیگر را به او می‌دهند. اگر این اشتباه از نظر آقایان اشتباه نیست پس تکلیف معلوم است، اما اگر می‌دانند اشتباه است پس با استقلال لج بازی می‌کنند. بهتر است از بیرون زمین نتیجه بازی را رقم نزنند و اجازه دهند فوتبال درون زمین انجام شود.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم تراکتور بازیکنان خوبی دارد و به نظرم بازی فردا سخت است و کریمی هم مربی خوبی خواهد بود و همیشه بازی مقابل تیم‌های کریمی سخت است. استقلال هم آماده بازی فردا است.

مصطفوی ادامه داد: فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته را در اختیار نداریم و از لحاظ داشتن بازیکنان مصدوم به نظرم با تراکتور وضعیت یکسانی داریم.

او بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و نمی‌توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد.

مربی استقلال افزود: من درباره پاداشی که سرمربی داده صحبتی نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار