آغاز ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان کرمانی

معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام کارت اعتباری خرید به فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید قوام رضا میرحسینی معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در شهرستان‌ها و مناطق استان، با اشاره به انتخاب آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان پایلوت اجرای این طرح، گفت: ثبت نام این کارت برای متقاضیان فرهنگی عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اوایل تیرماه امسال شروع شده است، فرهنگیان کرمانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp://Pay-pod.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

او افزود: اطلاعات مورد نیاز از قبیل ویژگی‌های کارت اعتباری، نحوه ارسال و توزیع کارت ها، نحوه فعال سازی، نحوه خرید و پرداخت اقساط تحت عنوان دستورالعمل دارندگان کارت اعتباری اطلاع رسانی خواهد شد.

میرحسینی بیان کرد: این کارت با تخصیص مقدار معینی اعتبار مالی به صاحب کارت، امکان خرید خدمات و کالا از طریق پایانه‌های فروش کلیه بانک‌ها و یا درگاه‌های اینترنتی را می‌دهد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی را ۲۴ ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده ۱۸ درصد از زمان خرید کالا و خدمات محاسبه می‌شود.

میرحسینی تصریح کرد: از آنجا که کلیه بدهی دارندگان کارت از سوی آموزش و پرورش از طریق صدور گواهی کسر از حقوق تعهد و تضمین خواهد شد، بنابراین جهت صدور کارت‌های یاد شده نیازی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.