رئیس بیمارستان رازی اهواز:

ظرفیت بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان رازی اهواز تکمیل است

قنواتی گفت: ظرفیت بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان رازی تکمیل و تعداد بیماران کرونایی کمتر نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ماندانا قنواتی رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: در حال حاضر ظرفیت بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان رازی تکمیل است، همچنین تعداد بیماران بستری در این بیمارستان کمتر نشده و تنها میزان اعزام بیماران به بیمارستان‌های دیگر کاهش یافته است.

او افزود: هر چند خوزستان از پیک بیماری خارج شد، اما بیمارستان رازی اهواز هنوز در پیک بیماری کرونا ویروس است و بار کاری این بیمارستان کاهش نیافته است.

قنواتی تصریح کرد: در حال حاضر به جز اورژانس، در بخش‌های بیمارستان ۱۷۲ بیمار بستری و ۲۵۰ بیمار  کرونایی نیز به صورت سرپایی در حال دریافت خدمات هستند یعنی در مجموع حدود ۴۵۰ بیمار در این بیمارستان داریم، بنابراین این شرایط در حالی است که بین پیک‌های قبلی، تعداد بیماران بستری در بیمارستان رازی به ۴۵ نفر رسیده بود و بخش‌های دیگر بیمارستان، خدمات عادی را به مردم ارائه می‌دادند.

رئیس بیمارستان رازی اهواز با اشاره به اینکه حتی نمی‌توانیم یک بخش از بیمارستان رازی را تعطیل کنیم تا نیرو‌ها بتوانند چند روز مرخصی بگیرند و در این زمینه تحت فشار قرار گرفته‌ایم، بیان داشت: از بهمن‌ ماه پارسال تاکنون نیرو‌های این بیمارستان درگیر کار هستند و خستگی در نیرو‌ها کاملا مشهود است.

او در پایان گفت: کار در گرمای هوای اهواز و با این پوشش، ترس و وحشت از ویروس دلتا، شرایط کار را سخت‌تر کرده است، اما با این وجود نیرو‌ها با تمام توان در حال ارائه خدمت به بیماران هستند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.