موج ابتلا به کرونا در میان سربازان آمریکایی مستقر در کره جنوبی

تست کرونای ۱۷ سرباز در یگان نیرو‌های آمریکایی مستقر در کره جنوبی مثبت اعلام شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، یگان نیرو‌های آمریکایی مستقر در کره جنوبی اعلام کرد تست کرونای ۱۷ سرباز آمریکایی و دو غیرنظامی دیگر در کره جنوبی مثبت شده است.

واحد نیرو‌های آمریکایی مستقر در کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد تست کرونای ۱۹ نفر از اعضای وابسته به نیرو‌های نظامی آمریکایی مستقر در کره جنوبی طی ۲۹ ژوئن تا ۲ ژوئیه مثبت گزارش شده بود.

تست یکی از اعضای واحد در کمپ کیسی در اول ژوئن پس از انجام تست غربالگری کرونا که برای بازگشت به آمریکا لازم بود، مثبت اعلام شد.

بیماران تایید شده به مراکزی که در پایگاه ارتش آمریکا در کره جنوبی برای قرنطینه این افراد در نظر گرفته شده بود منتقل شدند.
خبرگزاری یونهاپ نیز گزارش داد تعداد کل افراد مبتلا به کرونا در میان پرسنل وابسته به نیرو‌های آمریکایی مستقر در کره جنوبی به ۹۷۲ نفر افزایش یافته است.

یگان نیرو‌های آمریکایی مستقر در کره جنوبی اعلام کرد:" با وجود موارد اخیر تایید شده ابتلا به کرونا، نیرو‌های آمریکایی مستقر در کره جنوبی که بیش از ۸۰ درصد اعضای آن واکسینه شده اند و کمتر از یک درصد آنان به کرونا مبتلا شده اند از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستند".

طبق آخرین آمار، در کره جنوبی یک هزار و ۱۲۲ مورد ابتلا به کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته گزارش شده است که در مجموع شمار مبتلایان به این بیماری در این کشور به ۱۶۲ هزار و ۷۵۳ نفر رسیده است. آمار جدید مربوط به موارد ابتلای روزانه طی شش ماه از ۲۵ دسامبر سال گذشته بالاترین رقم بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار