امام جمعه موقت گرگان؛

انتشار شایعات تلاش دشمن برای ناامن جلوه دادن جامعه است

امام جمعه موقت گرگان از مردم خواست: از انتشار مطالبی که به درستی آن اطمینان ندارند خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام قربانعلی برقرار امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به دستگیری عاملان انتشار برخی شایعات در گلستان گفت: این شایعات و مباحث از اساس حقیقت ندارد و تلاش دشمن برای ناامن جلوه دادن جامعه است و نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، آرامش جامعه را تامین کرده و خانواده‌ها نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

 

حجت الاسلام قربانعلی برقرار بیان کرد: هر حرف، سخن و مطلبی را نباید بدون ارزیابی رد یا منتشر کرد و رد یا انتشار هر سخن بدون ارزیابی و تحقیق، نشانه جهل و نادانی است.

 

حجت الاسلام برقرار در ادامه با بیان این که رفاه مورد نیاز عموم است افزود: در سایه ایمان به خدا و علم رفاه و آسایش را برای مردم به وجود می‌آورد.

 

قربانعلی برقرار ادامه داد: قرآن در همه زمینه‌های دینی، اقتصادی و سیاسی  برنامه دارد و ما آن طور که باید این گنجینه بزرگ را نشناختیم.


برقرار با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: این امام بزرگوار در مناظرات علمی با عالمان فرقه‌های اسلامی در مسائل کلامی و فقهی بسیار ماهر و چیره دست بودند.


حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قرآن بیان می‌کند که باید از نظر نظامی آنقدر خود را قوی کنید که دشمنان از شما بترسند، افزود: امیرالمومنین علی (علیه السلام) می‌فرماید زیبایی سیاست در عدالت و در گذشت در زمانی که انسان قدرت دارد قرار دارد.


امام جمعه موقت گرگان به هفته ازدواج و روز ازدواج امیرالمومنین (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد و افزود: باید به حل مشکلات ازدواج جوانان کمک کنیم و باید از این الگو‌های بزرگ اسلام درس بگیریم.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.