نویدکیا: بازی راحتی برابر صنعت نفت آبادان نداریم/ حواشی فضای مجازی برای من مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ۲ - ۳  هفته گذشته همیشه این جمله را گفته ام و به نظرم واقعیت است که هر بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و باید با تمرکز بالا در تمام بازی‌ها حاضر شویم. ۲ هفته پیش بازی با ماشین سازی که همه فکر می‌کردند، بازی آسانی است، بازی سختی شد و هفته گذشته هم مقابل پیکان فوق العاده بازی سنگینی داشتیم.

او ادامه داد: چیزی به عنوان بازی راحت و اینکه در خانه بازی می‌کنیم یا بیرون از خانه، نداریم. همه بازی های سخت است و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. می‌دانیم صنعت نفت تیم بسیار خوبی است.

 نویدکیا درباره غایبان تیم سپاهان بیان کرد: خدا را شکر  مصدوم و  محرومی نداریم  و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. کاری به سایر تیم‌ها ندارم. بازی به بازی جلو می‌رویم. بالاخره رقابت بین ۳ تیم اول است. هر ۳ تیم برای به دست آوردن رتبه بهتر تلاش می‌کنند. مسائلی هم در فضای مجازی مطرح می‌شود که برای من اصلا  مهم نیست. از روز اول گفته ام و هنوز هم می‌گویم که دلم نمی‌خواهد به حواشی فکر کنم. دلم می‌خواهد کار فنی خودم را انجام بدهم. دوست دارم با دیدگاه‌های خودم و همکارانم جلو بروم تا شرایط خوبی برای تیم فراهم کنم. باز هم می‌گویم که از عملکرد بازیکنانم  راضی هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۰
ما فقط برد میخوایم حواشی مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا جلالی
۰۱:۵۶ ۱۹ تير ۱۴۰۰
من سپاهانی نیستم ولی رفتار نوید کیا قابل تحسین و کمیابه
آخرین اخبار