پادکست ورزشی؛

از فینالیست شدن جوکوویچ در مسابقات تنیس ویمبلدون تا رفع مصدومیت سردار آزمون

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز ۵ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین این بازی ها استقلال با سایپا، پرسپولیس با آلومینیوم و سپاهان با صنعت نفت دیدار می کنند.

بنا بر اعلام نشریه الریاضیه عربستان باشگاه النصر ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه را برای میزبانی از تراکتور ایران انتخاب کرد. این دیدار سه شنبه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال تهران دوشنبه ۲۲ شهریور در ورزشگاه زبیل دوبی به مصاف الهلال عربستان می‌رود. پرسپولیس هم سه شنبه ۲۳ شهریور، در ورزشگاه خانگی استقلال تاجیکستان مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

در مرحله رده بندی مسابقات کوپا آمریکا، بامداد امروز کلمبیا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پرو بگذرد و عنوان سومی این مسابقات را به دست بیاورد. مرحله نهایی این مسابقات هم بامداد فردا میان تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین برگزار خواهد شد.

نواک جوکوویچ در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس ویمبلدون، دنیس شاپووالوف را شکست داد و به فینال رسید. او یکشنبه در فینال این مسابقات به مصاف متئو برتینیِ ایتالیایی می‌رود.

مصدومیت سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت رفع شده و مشکلی برای همراهی تیم باشگاهی خود ندارد.

کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد مسابقات فوتبال المپیک بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام فدراسیون جهانی تنیس ترکمنستان از میزبانی مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه کناره گیری کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار