فولاد خوزستان یک - ماشین سازی تبریز صفر/ صعود چهارپله‌ای تیم نکونام در جدول/ ماشین سازی در یک قدمی سقوط

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر امشب به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امشب ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.

ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان:

احسان مرادیان، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی نژاد، لوسیانو پریرا

ترکیب تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

محمدامین رضایی، هاتف نادری، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، منصور باقری، سعید حسین‌پور، محمد ابوترابی، سید محمد حسینی و اتابک زارعی

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: محمد آبشک هافبک فولادی‌ها با ضربه سری محکم سانتر هم تیمی خود را وارد دروازه تیم ماشین سازی تبریز کرد و گل اول این مسابقه را برای فولادی‌ها به ثمر رساند.

دقیقه ۱۵:‌ شوت احمد زاده با اختلاف زیاد از بالای دروازه تیم ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶:‌ ضد حمله خطرناک فولادی‌ها با شوت پریرا همراه شد، اما این موقعیت را دروازه بان ماشین سازی با واکنشی زیبا دفع کرد.

دقیقه ۱۷:‌ سومین موقعیت پیاپی فولادی‌ها را رضایی دروازه بان ماشین سازی بار دیگر با واکنشی زیبا دور کرد.

دقیقه ۲۶: شوت مهاجم فولاد با واکنش رضایی دروازه بان ماشین سازی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۰: روی ارسال خطرناک فرشاد احمدزاده روی دروازه ماشین سازی، موقعیت گلزنی مناسبی برای فولاد ایجاد شد، اما تکل بلند وحید حیدریه به توپ نرسید و او پس از برخورد با امین رضایی، باعث مصدومیت دروازه‌بان ماشین‌سازی شد و از داور مسابقه نیز کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۰: با اشتباه خط دفاعی ماشین‌سازی توپ به فرشاد احمدزاده رسید و او توپ را به لوسیانو پریرا رساند، اما ضربه خطرناک و محکم او از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دقیقه ۴۲: سرانجام حرکت زیبا و انفرادی مجتبی نجاریان پاس به آیاندا پاتوسی بود که ضربه او از زاویه بسته با واکنش امین رضایی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۱+ ۴۵: شوت آبشک با برخورد به مدافعان ماشین سازی راهی به دروازه این تیم پیدا نکرد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۳ + ۴۵: شوت نجاریان با فاصله کم از کنار دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

داور برای نیمه اول این مسابقه ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد خوزستان به اتمام رسید.

نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز با سوت داور آغاز شد.

دقیقه ۴۶: اولین موقعیت جدی نیمه دوم روی ارسال محمد میری از سمت چپ روی دروازه ماشین‌سازی خلق شد که ضربه فرشاد احمدزاده به شکلی خطرناک از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: روی اشتباه ایمان باصفا، شاگردان جواد نکونام حرکت تیمی زیبایی را انجام دادند که سرانجام ضربه فنی محمد قاسمی‌نژاد با اختلاف کم از کنار دروازه ماشین‌سازی عبور کرد.

دقیقه ۵۳: آشفتگی خط دفاعی ماشین‌سازی باعث شد تا موقعیت دیگری به سود فولاد خلق شود، اما ضربه کات‌دار و فنی آیاندا پاتوسی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: اولین موقعیت خطرناک برای ماشین‌سازی روی ارسال از ضربه ایستگاهی به دست آمد، اما ناهماهنگی بازیکنان ماشین‌سازی درون محوطه شش‌قدم فولاد باعث شد تا یک فرصت خوب برای تیم تبریزی از دست برود.

دقیقه ۶۱: تیم فولاد خوزستان صاحب موقعیتی خطرناک در محوطه جریمه تیم ماشین سازی شد، اما ضربه عجیب هافبک آفریقایی فولاد با اختلاف از بالای دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: روی شروع مجدد مسابقه، صالح حردانی صاحب توپ شد و از سمت راست محوطه جریمه ماشین‌سازی نفوذ کرد که مدافع ماشین‌سازی او را سرنگون کرد و داور مسابقه در سوت خود به نشانه پنالتی به سود فولاد دمید.

دقیقه ۶۹: لوسیانو پریرا کاپیتان تیم فولاد خوزستان پشت ضربه پنالتی به دست آمده برای تیمش ایستاد، اما ضربه او از بالای دروازه تیم ماشن سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: شاگردان جواد نکونام بار دیگر با کار تیمی روی دروازه ماشین‌سازی خلق موقعیت کردند که ضربه فنی فرشاد احمدزاده پس از برخورد به مدافع ماشین‌سازی راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۲: روی ارسال کرنر توسط آیاندا پاتوسی، احمد عبدالله زاده توانست توپ را به گل تبدیل کند، اما در تصمیمی عجیب داور مسابقه گل عبدالله‌زاده را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۸۵:‌ بازی در این دقایق در میانه‌های میدان در جریان است و ۲ تیم موقعیتی روی دروازه یکدیگر ایجاد نمی‌کنند.

دقیقه ۸۸:‌ پاتوسی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد او جریمه شد.

داور برای نیمه دوم این مسابقه چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد خوزستان به اتمام رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابومهندالحمراوی
۰۰:۵۳ ۲۰ تير ۱۴۰۰
اهلا یا فولاد
آخرین اخبار