به همت انتشارات آستان قدس رضوی؛

رمانی پرحادثه در کتاب «مرا با خودت ببر» منتشر شد

کتاب «مرا با خودت ببر» آخرین اثر مظفر سالاری همزمان با شهادت حضرت جوادالائمه (ع) به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از کتاب «مرا با خودت ببر» آخرین اثر مظفر سالاری همزمان با شهادت حضرت جوادالائمه (ع) در مشهد رونمایی شد.

حجت الاسلام مظفرسالاری، نویسنده کتاب‌های پرتیراژ «رویای نیمه شب» و «دعبل و زلفا» که رمان «مرا با خودت ببر» را نیز نگاشته و انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) آن را منتشر کرده است، گفت: این کتاب به مدد ائمه (ع) و امام رضا (ع) و عنایت خود امام جواد (ع) نوشتم، زیرا نظر اولیه آن در مراسم چاپ چهل و چهارم کتاب دعبل در مشهد مطرح شد و توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از من درخواست شد که در خصوص دردانه امام رضا (ع) کتابی بنویسم.


بیشتر بخوانید



او با اشاره به خاطره‌ای از بیماری خود و درخواستش از امام رضا (ع) افزود: در روز سوم آذرماه سال ۹۸ بیماری زخم معده باعث شد که من را به بیمارستان منتقل کنند که در زمان انتقال به اتاق عمل از امام رضا (ع) خواستم که به من فرصتی دهند تا داستان امام جواد (ع) را بنویسم و این فرصت به من دادند و آن نیز محقق شد.

این نویسنده مذهبی ادامه داد: اگرچه نوشتن همچون قلم زدن در خون زدن است و برخی وقت‌ها نیز از خدا می‌خواهم که همینطوری رمان را در اختیار من قرار دهد تا به ناشر بدهم، اما با تمام وجودم این کارم را ادامه می‌دهم و خداوند نیز به من کمک کرده است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: من برای نوشتن کتاب ۶ ماه مطالعه و تحقیق می‌کنم و برای نوشتن آن نیز ۶ ماه زمان صرف می‌کنم.

او تصریح کرد: از زمانی که از امام رضا (ع) درخواست کردم که بتوانم داستانی بنویسم تا زمانی که پایان یافت، یک سال شد و در روز سوم آذرماه ۹۹ نیز این رمان به پایان رسید.


رمان مرا با خودت ببر جدیدترین اثر نویسنده بزرگ کشورمان، حجت الاسلام مظفر سالاری است. این کتاب رمانی پرحادثه است که از دوران امام جواد (ع) روایت می‌شود. این اثر درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد (ع) گفتگو می‌کند.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.