رشد ۲۵۰ درصدی سود خالص نماد "کویر" در سال ۹۹

سود خالص شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در سال مالی ۹۹ به رقم یک هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۲۵۰ درصدی نسبت به سال مالی قبل دارد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر، با نماد کویر در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد.


بیشتر بخوانید


طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر، درآمد عملیاتی این شرکت از ۴ هزار و ۲۴۹ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به ۷ هزار و ۹۸۶ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۸۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد

رشد درآمد‌های عملیاتی در حالی محقق شده است که سود خالص شرکت در سال مالی ۹۹ به رقم یک هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۲۵۰ درصدی نسبت به سال مالی قبل دارد، این بدین معنی است که شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر، در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۱۵۰ تومان سود (با سرمایه یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان) برای سهامداران به ارمغان آورده است.

گفتنی است که سود هر سهم در سال مالی ۹۸، ۱۲۸ تومان (با سرمایه ۳۶۰ میلیارد تومان)  به ازای هر سهم بوده است.

 
بررسی جزئیات درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام شده شرکت کویر نشان می‌دهد، فروش محصولات و خدمات شرکت، داخلی و صادراتی بوده که از طریق، فروش صادراتی ۸۵۶ میلیارد تومان و از طریق فروش داخلی ۸۸۳ میلیارد تومان سود ناخالص عاید کویر شده است.

 
 
همچنین بررسی روند فروش شرکت و برآورد مبلغ فروش برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ میزان فروش را ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده است. در صورت تحقق این پیش بینی شرکت در پایان سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۸ درصد رشد در مبلغ فروش را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار