تأیید صحت انتخابات مشهد، رضویه، ملک‌آباد و احمدآباد

رئیس هیئت نظارت مشهد گفت: با توجه به اتمام مهلت رسیدگی به اعتراضات و باز شماری انجام شده تایید صحت انتخابات بخش روستایی مشهد شامل بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد امروز به فرمانداری اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی بامشکی رئیس هیئت نظارت مشهد گفت: صحت انتخابات مشهد، رضویه و ملک آباد که قبلا از سوی هیئت نظارت شهرستان اعلام شده بود به موجب ماده ۵۹ توسط هیات عالی نظارت استان مورد تایید قرار گرفت.

او افزود: به موجب ماده ۷۱ در جلسه مشترک هیات نظارت و اجرایی بخش روستایی شهرستان تعداد ۳۲ شکایت مورد بررسی قرار گرفت که برای ۱۰ صندوق از هیات نظارت شهرستان مجوز درخواست بازشماری اخذ که در ۶ صندوق نتایج قبل تایید و ۴ صندوق منجر به تغییر جزیی آرا بدون جابجای افراد شد.

رئیس هیئت نظارت مشهد ادامه داد: به موجب ماده ۵۸ در پی دریافت ۱۲ مورد شکایت مجدد از بخش روستا و بررسی در جلسه فوق العاده هیئت نظارت شهرستان با ۴ مورد بازشماری موافقت شد؛ که در پی آن ۲ صندوق تغییر جزئی داشته، اما منجر به جابجایی افراد نشد.

بامشکی بیان کرد: با توجه به اتمام مهلت رسیدگی به اعتراضات و باز شماری انجام شده تایید صحت انتخابات بخش روستایی مشهد شامل بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد امروز به فرمانداری اعلام شد.

 او تصریح کرد: امسال انتخابات شورا‌های اسلامی شهر مشهد با استفاده از۵۳۵۳ دستگاه صندوق الکترونیک به صورت تمام الکترونیک برگزار گردیدکه در ۵۳ صندوق برای مدت کوتاهی به صورت دستی انجام شد (تعداد صندوق‌های دستی نسبت به صندوق‌های الکترونیک دستی کمتر از ۱ درصد وارا ماخوذ نیز کمتر از ۲ درصد بوده است)، ولی در بخش روستا‌های شهرستان انتخابات به صورت دستی برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس هیئت نظارت مشهد تأکید کرد: برای نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان و انجام این رسالت مهم حدود ۵۵۰۰ ناظر برادر و خواهر بکار گیری شدند.

بامشکی در پایان این حماسه بزرگ هیئت نظارت شورا‌های اسلامی شهرستان از مردم با بصیرت و وظیفه شناس و دست اندراکان و ناظرین محترم تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.