اهدای ۲ میلیاردریال تجهیزات پزشکی به مرکز جامع سلامت خداجوی مراغه

«چاپار خوشبخت» از خیران مراغه‌ای به یاد فرزند مرحومش «اکبر خوشبخت» تجهیزات اتاق عمل، اورژانس و مامایی به ارزش ۲ میلیارد ریال به مرکز جامع سلامت خداجو اهدا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه روز یکشنبه در آیین قدردانی از خیر سلامت «چاپار خوشبخت» اظهار داشت: مرکز سلامت شهر خداجو سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ۲۶ هزار نفر از جمعیت منطقه از خدمات آن بهره‌ می‌برند.

اصغر تنومند با قدردانی از خدمات خیران در کمک به حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: زمین این مرکز درمانی نیز توسط یکی دیگر از خیران مراغه‌ای اهدا شده است.

وی اضافه کرد: خیران سلامت شهرستان طی یک سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به حوزه بهداشت و درمان کمک کرده‌اند.

در این آیین که جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی مراغه و مسئولان محلی حضور داشتند، از دو خیر مراغه‌ای اهداکننده زمین و تجهیزات به مرکز جامع سلامت شهر خداجو تجلیل شد.

 مشارکت خیران سلامت در دوران شیوع کرونا نه تنها محدود نشد، بلکه در ابعاد مختلف گسترش یافت و طی این مدت جای‌جای کشور شاهد مشارکت اجتماعی آنان بوده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.