افتتاح ۱۸۹ طرح مسکن و اشتغال در چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته بهزیستی ۱۸۹ طرح در حوزه مسکن و اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بهزیستی ۱۸۹ طرح در حوزه مسکن و اشتغال در استان افتتاح می‌شود.

او افزود: از این تعداد ۹۳ طرح در حوزه مسکن مناطق شهری و روستایی است که از این تعداد ۲۲ واحد در لردگان، چهار واحد در فارسان، هشت واحد در کیار، پنج واحد در سامان، ۶ واحد در بروجن، ۶ واحد در شهرکرد، ۱۲ واحد در کوهرنگ، ۳۰ واحد در اردل احداث است.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: برای احداث این واحد‌های مسکونی ۷۱ میلیارد و ۸۹۰میلیون ریال هزینه شده است.

او ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز ۹۶ طرح اشتغالزایی همزمان با هفته بهزیستی در استان افتتاح می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها ۴۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عسگری گفت: تعهد اشتغال بهزیستی برای جامعه هدف به خصوص معلولان، زنان سرپرست خانوار در سالجاری یکهزار و ۴۴۰ فرصت شغلی است.

او افزود: هم‌اکنون بیش از ۴۲هزار در استان از جمله زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته، خانواده معتادان، معلولان و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۳۲ هزار و۶۸۳ معلول در استان با معلولیت شدید، خفیف و متوسط و بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر زنان سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار