مازندران ۴۲ هزار تکواندوکار دارد

۴۲ هزار تکواندوکار در مازندران مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران در گردهمایی مربیان و پیشکسوتان ورزش تکواندو شهرستان بابلسر، گفت: حدود ۴۲ هزار نفر در خانواده بزرگ تکواندو مازندران عضو هستند.

او افزود: تکواندو تنها رشته ورزشی است که در بخش بانوان، موفق به کسب مدال در المپیک شد.

نفجم گفت: فرزندان خود را به ورزشی سوق دهید که اولا، المپیکی باشد، چون عمر قهرمانی بسیار کوتاه است دوما، به دنبال رشته ورزشی بروید که کشورمان ایران در آن رشته ورزشی مطرح باشد.

او  با اشاره به اینکه سرمایه گذاری یک شهر برای ورزش تکواندو به عنوان یک رشته ورزشی، مطمئنا بازخورد خواهد داشت، افزود: هیات تکواندو مازندران جهت برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی همواره اعلام آمادگی کرده  و آماده میزبانی است.

نجم گفت: بعلت بعد مسافت و قرار گرفتن بابلسر در مرکز استان، این شهر به عنوان پایگاه برگزاری مسابقات تکواندو انتخاب شود که این اقدام می‌تواند یک اتفاق خوب را برای ورزش تکواندو بابلسر رقم بزند.

او  از حمایت‌های رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر نیز تقدیر کرد.

نجم  با بیان اینکه تکواندو مازندران آماده همکاری با ادارات ورزش و جوانان می‌باشد، افزود: هرگونه مساعد در خصوص این رشته ورزشی از سوی هیات استان صورت خواهد گرفت.

رئیس هیات تکواندو مازندران در خاتمه از اعضای جدید شورای اسلامی شهر بابلسر خواستار حمایت از ورزش تکواندو این شهر شد و گفت: هیات تکواندو مازندران در کنار هیات تکواندو و اداره ورزش و جوانان این شهر، آمادگی برگزاری هرگونه میزبانی مسابقات را داراست تا این ورزش به جایگاه و شهرت واقعی خود برسد.

اختصاص ۴ تخته تشک با تمام امکانات برگزاری مسابقات و اختصاص سیستم داوری مجهز به هیات تکواندو بابلسر جهت برگزاری مسابقات با کیفیت، از جمله دستاورد‌های حضور رئیس هیات تکواندو مازندران در گردهمایی مربیان و پیشکسوتان تکواندو شهرستان بابلسر بود.

این گردهمایی به میزبانی هیات تکواندو بابلسر و با حضور ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان و اعضای منتخب شورای اسلامی این شهر در رستوران شوار برگزار شد.

همچنین در این مراسم به مناسبت اول ذی الحجه، سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای، از ۳ زوج تکواندوکار، محمد عزیزی، احمد واحدیان و سیدعباس محمدی و همسرانشان تجلیل شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.