آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دی لورنزو در رادار باشگاه منچستر یونایتد

به گزارش رسانه‌های انگلیسی "جیوانی دی لورنزو" مدافع راست تیم ملی ایتالیا و باشگاه ناپولی مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.
مدیر برنامه‌های این مدافع ۲۷ ساله در واکنش به این خبر گفت: این خبر فقط در حد خبر‌های روزنامه‌ها است. اگر پیشنهاد مناسبی به دست رئیس باشگاه برسد او شخصا آن‌ها را ارزیابی خواهد کرد.

مخالفت بارسا با پیوستن گریزمان به اتلتیکو مادرید

به گزارش نشریه اسپورت باشگاه بارسلونا راضی نیست که آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی‌اش به باشگاه اتلتیکو مادرید بازگردد.

گریزمان مهاجم ملی پوش بارسا از جمله بازیکنانی است که این تیم برای صرفه جویی در هزینه‌ها ممکن است او را  به تیم دیگری منتقل کند، اما آن‌ها نگران آن هستند که با پیوستن او به اتلتیکو مادرید یکی از رقیبانشان در فصل آینده تقویت شود.

اختلاف وستهام با پاری سن ژرمن بر سر آرئولا

مذاکرات وستهام با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب آلفونس آرئولا دروازه بان این تیم ادامه دارد. وستهام مایل است با قراردادی قرضی دروازه‌بان تیم ملی فرانسه را به خدمت بگیرد، اما پاری‌سن‌ژرمن قرارداد قطعی را ترجیح می‌دهد.

آرسنال به دنبال دروازه بان شفیلد یونایتد

باشگاه آرسنال در نظر دارد با پیشنهاد مالی خوب آرون رمزدیل دروازه‌بان تیم شفیلد یونایتد را به خدمت بگیرد.

با توجه به آینده نامشخص برند لنو سنگربان آرسنال، توپچی‌ها علاقه دارند یک دروازه‌بان خوب دیگر را به خدمت بگیرند.

سفر اندرسون به ایتالیا

فیلیپ اندرسون بازیکن وستهام برای پیوستن به تیم لاتزیو راهی ایتالیا شد.

ماموریت غیر ممکن چلسی برای جذب هالند

نشریه اسکای اسپورت ادعا کرد که تلاش‌های چلسی برای جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند ماموریتی غیر ممکن است.

چلسی علاقه‌مند است این مهاجم جوان نروژی را به خدمت بگیرد، اما سران دورتموند تمایل به فروش ستاره جوان خود ندارند حتی اگر پیشنهاد هنگفتی برای او ارائه شود.

لواندوفسکی در لیست خرید رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ را سال آینده به خدمت بگیرد.

قهرمان آلمان نگران آن است که مهاجم ۳۲ ساله اش سال آینده در آخرین سال قرارداد خود خواستار ترک آلیانس آرنا شود. رویای لواندوفسکی بازی برای رئال مادرید است، اما این تیم در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند این مهاجم گلزن را به خدمت بگیرد، بنابراین در نظر دارد  مهاجم لهستانی بایرن مونیخ را سال آینده جذب کند.

اینتر برای دومفرایس ۲۰ میلیون یورو هزینه نمی‌کند

باشگاه اینترمیلان به دنبال خرید دنزل دومفرایس ستاره ملی‌پوش پی اس وی آیندهوون است، اما حاضر نیست مبلغ ۲۰ میلیون یوروی مدنظر این باشگاه هلندی را بپردازد.

دومفرایس به همراه تیم ملی هلند در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور داشت و بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت، اما اینتر نمی‌تواند بدون فروش بازیکنانش این مبلغ را تهیه کند، زیرا به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا این باشگاه هم با بحران مالی مواجه است.

وستهام در آستانه خرید قطعی لینگارد

باشگاه وستهام در آستانه خرید قطعی جسی لینگارد بازیکن ملی پوش منچستریونایتد قرار دارد.

لینگارد که فصل گذشته به صورت قرضی برای وستهام بازی می‌کرد بازی‌های درخشانی را برای چکش‌ها انجام داد و حالا وستهام در نظر دارد قرارداد قرضی او را تبدیل به قرارداد قطعی بکند.

خامس و ایسکو در فهرست خرید آث میلان

این روز‌ها آث میلان به دنبال یک هافبک خلاق برای جانشینی هاکان چالهان اوغلو است و خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اورتون و ایسکو بازیکن رئال مادرید از جمله گزینه‌های میلان هستند.

رئال مادرید به دنبال هافبک رئال سوسیداد 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مایکل مرینو، هافبک جوان تیم سوسیداد را در فهرست بازیکنان مد نظرش قرار داده است، اما سوسیداد برای فروش این بازیکن ۶۰ میلیون یورو می خواهد.

بیرین خواستار جدایی از آرسنال شد

هکتور بیرین مدافع اسپانیایی تیم آرسنال خواستار جدایی از این تیم شد. بیرین تصمیم دارد پس از ۱۰ سال ورزشگاه امارات را به مقصد سری آ و باشگاه اینترمیلان ترک کند.

"عوار" در فهرست خرید تاتنهام

حسام عوار هافبک لیون در فهرست خرید تابستانی تاتنهام انگلیس قرار دارد. رناتو سانچز ستاره باشگاه لیل نیز از دیگر بازیکنانی است که تاتنهام او را مد نظر دارد.

اقدام منچسترسیتی برای خرید دنی اینگز

به گزارش فوتبال اینسایدر باشگاه منچستر سیتی برای خرید دنی اینگز مهاجم ساوتهمپتون اقداماتی را انجام داده است. این مهاجم ملی پوش پیشنهاد تمدید قرارداد قدیس‌ها را رد کرده و ممکن است تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.

تمایل رم برای خرید مدافع منچستریونایتد

باشگاه رم ایتالیا مایل است الکس تلس مدافع چپ منچستر یونایتد را به خدمت بگیرد.

ژوزه مورینیو سرمربی رم این مدافع ۲۸ ساله را جایگزین مناسبی برای لئوناردو اسپیناتزولا می‌داند که در یورو ۲۰۲۰ مصدوم شد و مدت‌ها باید حاشیه نشین باشد.

تلس در اولین فصل حضور خود در منچستریونایتد نتوانست به ترکیب اصلی این تیم راه یابد، اما یونایتد‌ها فقط با انتقال قرضی او موافق هستند.

سانچو در آزمایش‌های پزشکی منچستر یونایتد

جیدون سانچو این هفته در آزمایش‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت خواهد کرد تا انتقالش از دورتموند به اولدترافورد نهایی شود. کار انتقال این هافبک تهاجمی دورتموند به یونایتد تمام شده و فقط آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد باقی مانده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار