اجرای بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در اندیمشک

بیش از ۴۰ برنامه مختلف در زمینه‌های بصیرتی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان اندیمشک اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه هفته عفاف و حجاب مبتنی بر ۲ ویژگی حیا و عفت نامگذاری شده است، گفت: ۲۱ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است که در این روز عده‌ای در مسجد گوهرشاد مشهد بوسیله مزدوران رژیم پهلوی به جرم دفاع از عفاف و حجاب، به خاک و خون کشیده شدند.

او  خواستار ساماندهی فرهنگ مد و لباس شد و افزود: آسیب‌شناسی در این بخش باید بررسی شود که چه دستگاهی مقصر بوده که فرهنگ مد و لباس ما به این شکل مورد هجمه فرهنگی قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار کریم‌پور اظهار داشت: اگر قرار است تمدن نوین اسلامی را مدنظر داشته باشیم، باید پوشش را هم به نوعی ساماندهی کنیم تا ما را به سمت فرهنگ نوین اسلامی هدایت کند که ضرورت دارد در این زمینه دستگاه‌های متولی به وظایف خود عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری برنامه‌های میدانی که بوسیله برخی مجموعه‌های مردمی برای هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی شده بود با محدودیت مواجه شدند که به همین دلیل، بیشتر فعالیت‌های این هفته، از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شوند.

این مقام مسئول  بیان داشت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه مختلف و متنوع در زمینه‌های بصیرتی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.