آرامستان‌های کرج به خانواد‌های عزادار در صفادشت خدمات ارائه می‌دهند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: آماده هرگونه همکاری و انعقاد تفاهم نامه با شهرداری صفادشت برای ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیش از ظهر امروز معاون خدمات شهری و مسئولان شهرداری صفادشت با حضور در آرامستان بهشت سکینه (س)، با حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج نشست مشترکی برگزار کردند.

مسئولان شهرداری صفادشت با اشاره به این که این شهر هم اکنون حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، خواهان تعامل هرچه بیشتر شهرداری کرج برای ارائه خدمات و پذیرش اموات صفا دشت در آرامستان بهشت علی (ع) شدند.

 حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج نیز در خصوص روند اجرای امور و ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار در دو آرامستان بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) مطالبی را ارائه کردند، گفت: آماده هرگونه همکاری و انعقاد تفاهم نامه با شهرداری صفادشت برای  ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار هستیم.

 فاز اول آرامستان بهشت علی (ع) با مساحتی بالغ بر ۲۲۰ هکتار در شهریور ماه سال ۹۸ از طرف سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در کیلومتر ۷ جاده ماهدشت - اشتهارد بهره برداری شد که ظرفیت پذیرش و ارائه خدمات به شهر‌های مختلف استان البرز را دارد.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.