سالن ماهفروجک یکی از کامل‌ترین پروژه‌های ورزشی کشور است

سالن ماهفروجک یکی از کامل‌ترین پروژه‌های ورزشی کشور است که از سوی متخصصان توانمند کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آیین گشایش سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری ،گفت: گفت: این سالن یکی از کامل‌ترین پروژه‌های ورزشی کشور است که از سوی متخصصان توانمند کشور ساخته شده است.

او افزود: این سالن از بهترین نوع پارکت در جهان ساخته شده و هیچ مشکلی برای میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی ندارد.

کریمی گفت: نکته جالب توجه در ساخت این سالن، اختصاص یک چهارم ظرفیت آن یعنی ۱۵۰۰ نفر به بانوان است که با راهرو، دسترسی و خدمات مستقل است که در صورت حضور بانوان، هیچ مشکلی از این بابت نداریم.

او در پایان با بیان اینکه از ۲۱ مدال طلای کسب شده در تاریخ المپیک برای ایران، ۷ مدال آن متعلق به مازندران است، افزود: سرانه فضای ورزشی این استان، یک متر و ۳۰ سانتی متر است که یک سوم آن در دوره دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.

این سالن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با زیر بنای ۱۱ هزار و ۵۰۰ مربع و زمینی به مساحت ۷۵ هزار متربع به بهره برداری رسید.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه این مراسم، گفت:با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان پس از ۲ دهه سالن ۶ هزار نفری شهید قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.

او افزود: تا امروز مازندران از داشتن سالن ۶ هزار نفری محروم بود، ولی امروز روز بسیار ارزشمندی است، چون با همت دولت تدبیر و امید و با پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان با به بهره برداری رسیدن این پروژه کام مردم استان شیرین شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار