مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل:

زمین مورد نیاز برای احداث واحد‌های کارگاهی در اردبیل تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحد‌های کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ورود سرمایه گذاران خرد و کوچک به بخش تولید، قطعات مورد نیاز برای احداث واحد‌های کارگاهی، آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می‌شود.

او افزود: در مرحله نخست آماده سازی ۳۸ قطعه کارگاهی در شهرک‌های صنعتی ۲ اردبیل و گرمی و ناحیه صنعتی نیر هدف گذاری شده است که این واحد‌های کارگاهی محلی مناسب برای کسب وکار‌های خرد و کوچک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه استقبال از واحد‌های کارگاهی در استان قابل توجه است؛ تصریح کرد: درخواست‌های بسیاری برای واگذاری زمین جهت ایجاد واحد‌های کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، بنابراین با بررسی‌های صورت گرفته، قطعات مورد نیاز این واحد‌های کارگاهی تا پایان سال جاری آماده سازی و در اختیار متقاضیان ذیصلاح قرار داده خواهد شد.

اهلی میزان واحد‌های کارگاهی احداث شده در شهرک‌های صنعتی استان را تاکنون بیش از ۱۷۰ واحد برشمرد و افزود: سرمایه گذاری در واحد‌های کارگاهی کوچک یکی از بهترین راهکار‌های ممکن برای جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان است که به همین دلیل، تامین زمین مورد نیاز این واحد‌های کارگاهی یکی از برنامه‌های اولویت دار این شرکت در سال حمایت از تولید است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.