موفقیت شرکت پالایش نفت در انجام تعمیرات اساسی (اورهال)

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از موفقیت این شرکت در انجام تعمیرات اساسی (اورهال) با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت و رعایت بالاترین استاندار‌دهای ایمنی، بدون هیچ گونه خسارتی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا امامی‌نیا مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از موفقیت این شرکت در انجام تعمیرات اساسی (اورهال) با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت و رعایت بالاترین استاندار‌دهای ایمنی، بدون هیچ گونه خسارتی خبر داد و گفت : با انجام این تعمیرات تولیدات شرکت ۲۵ درصد افزایش یافته است.

او گفت : شرکت پالایش نفت کرمانشاه در مدت یک سال طی دو مرحله موفق به انجام تعمیرات اساسی شده است که در این تعمیرات با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم انجام تعمیرات اساسی، همه تمهیدات لازم برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله معاینه سلامت نیرو‌های دست اندرکار تعمیرات، توزیع وسایل بهداشت فردی، ضد عفونی مداوم وسایل حمل و نقل و اماکن عمومی مانند رستوران، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی نیرو‌های تعمیراتی در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: تعمیرات اساسی واحد‌های پالایشی یک فعالیت مهم، تخصصی، حساس و با اهمیت است که با هدف تضمین استمرار عملیات تولید فرآورده‌های نفتی با کیفیت مناسب و همچنین صیانت از تأسیسات و تجهیزات و کاهش ضریب خطرپذیری واحد‌های پالایشگاه بصورت دوره‌ای انجام می‌شود.

او افزود: دست اندرکاران این تعمیرات ۷۰۰نفر بودند که از این تعداد ۴۵۰نفر از نیرو‌های داخلی پالایشگاه حضور داشتند و در حدود ۲۵۰نفر نیز از نیرو‌های خارج از پالایشگاه برای انجام تعمیرات با اجرای کامل معاینات سلامت و انجام آزمایشات پزشکی و طب صنعتی جذب شدند.

امامی نیا با بیان اینکه انجام هر دو مرحله اورهال شرکت پالایش نفت کرمانشاه با اتکا به توان مهندسین و کارکنان تلاشگر پالایشگاه کرمانشاه انجام گرفت، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تراکم نفرات و ورود نیرو‌های غیر بومی به داخل شرکت، مقرر شد مرحله اول در اردیبهشت ماه سال۱۳۹۹ که دو قسمت از فعالیت‌های خیلی مهم تعمیرات اساسی و بالغ بر ۵۰ درصد حجم کل تعمیرات اساسی بود توسط نیرو‌های داخلی شرکت به انجام برسد و مابقی تعمیرات نیز در سال ۱۴۰۰ اقدام شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: با انجام این دو مرحله از تعمیرات اساسی در پالایشگاه کرمانشاه، ضمن احیا و بازسازی همه دستگاه‌های عملیاتی ظرفیت تولید این شرکت ۲۵ درصد افزایش یافته است که این مهم نشان از دوراندیشی مدیریت شرکت دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.