شجاعیان: مشکل ما بحث احترام است/ مگر می‌شود دربی را ببریم، اما مدیرعامل تبریک نگوید

داریوش شجاعیان درباره شرایط تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در ارتباط با صحبت‌های مددی مدیرعامل این باشگاه، درباره زیاده خواه بودن بازیکنان استقلال اظهار کرد: چه کسی این قرارداد‌ها را بسته است؟ وقتی می‌بینید یک بازیکن می‌خواهد در قرارداد خود پاداشی بگذارد بگویید نمی‌توانم آن را پرداخت کنم، اما وقتی قرارداد را با آن پاداش می‌نویسی موظف هستی پرداخت کنی.

او ادامه داد: وقتی مددی با بازیکنان قرارداد نبسته است، همه را بیرون می‌فرستاد و بار دیگر یک نفر را می‌آورد و قرارداد ۳۰-۲۰ نفر را امضاء کرده و می‌گفت اکنون قبول دارم. مگر این جوری می‌شود؟ مددی قبول کرده مدیرعامل این باشگاه باشد.

شجاعیان درباره مبلغ دریافتی خود در این فصل گفت: خودم حدود ۳۰ درصد قراردادم را گرفته‌ام، اما بازیکنانی داریم که ۱۲ و ۱۸ درصد گرفته‌اند. البته بدون جریمه این مبلغ را دریافت کرده ام و اکنون ۱۰ درصد جریمه شده ام که نمی‌دانم دلیلش چیست.

او ادامه داد:‌ مشکل ما بحث احترام است. ۷ بازی نتیجه گرفته‌ایم، خوب بازی می‌کنیم و دربی را هم بردیم. مگر می‌شود دربی به این بزرگی را برده‌ایم، اما مدیرعامل باشگاه به رختکن نیاید و از بازیکنان تشکر نکند.

شجاعیان تصریح کرد: ظهر بازی، بازیکن می‌خواهد به زمین برود و بازی کند، اما می‌بیند نامه از کمیته انضباطی آمده است. آیا تمرکز بازیکن و برد تیم برای مددی مهم نیست؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۳:۳۵ ۲۷ تير ۱۴۰۰
آخه به چه زبانی بگوید این پیروزی نمایشیه
Iran (Islamic Republic of)
احمد لوکارلی
۲۲:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۰
داریوش خان مشکل تو که غذا بود
آخرین اخبار