در صحن علنی امروز؛

قالیباف به ۳ کمیسیون مجلس دستور پیگیری مصوبات هیئت دولت را درباره استان خوزستان داد

رئیس مجلس گفت: نمایندگان خوزستان و کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه و بودجه تلاش کنند که به سرعت مصوبات هیئت دولت هم اجرا شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در جریان سوال سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر «ولنگاری بیش از حد و تبلیغ ناهنجاری های اجتماعی در شبکه نمایش خانگی» گفت: موضوع آسیب‌های سریال‌ها و سریال‌های خانگی در شبکه خانگی به حق و بجایی هست. در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد هم تلاش‌هایی شده و با توجه به اینکه الان این حوزه مسئولیت عوض شده، آقای محفوظی گفتند پاسخ وزیر را به رأی ‌نمی‌گذارند و این سؤال برای ایجاد توجه بود. ان شاءالله صدا و سیما هم به این موضوع به طور جدی توجه داشته باشد.  از حضور آقای صالحی هم تشکر می‌کنیم.

وی با توجه به گفته‌های نماینده آبادان درباره وضعیت کنونی استان خوزستان افزود: درباره این موضوع روز گذشته در هیئت دولت مصوبات خوبی وضع شد، ان شاء‌الله نمایندگان خوزستان و کمیسیون‌های عمران، انرژی و برنامه و بودجه تلاش کنند که به سرعت این مصوبات  اجرا شود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار