نصب هزار و ۷۰۷ انشعاب گاز در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از نصب ۱ هزار و ۷۰۷ انشعاب گاز طی ۳ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گازگلستان گفت:هزار و ۷۰۷ انشعاب گاز  طی سه ماهه نخست سال در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و اداری در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان نصب شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر از تعداد ۶ هزار و ۸۶۰ انشعاب هدفگذاری شده این شرکت برای نصب در سال جاری، حدود ۲۵ درصد آن در فصل بهار محقق شده است.

طالبی افزود: شرکت گاز استان طی این مدت ، ۶۴۹ علمک را در سطح شهر‌ها و  هزار و ۲۳۸ علمک را نیز در روستا‌های استان نصب کرده است.

او افزود: این شرکت همچنین تاکنون توانسته است تعداد ۳۰۲ هزار و ۸۳۳ انشعاب را در استان نصب کند که از این میزان تعداد ۱۵۵ هزار ۶۵۴ مورد شهری و تعداد ۱۴۷ هزارو ۱۷۹ مورد نیز روستایی است.

طالبی افزود:در همین راستا شهرستان‌های گرگان با ۶۲ هزار و ۷۷۲ علمک و گنبدکاووس با ۵۴ هزار و ۵۰۲ علمک بیشترین حجم انشعاب نصب شده را در اختیار دارند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با بیان اینکه روند نصب انشعاب گاز تا پایان سال جاری نیز همچنان ادامه دارد افزود: در سال گذشته   ۵ هزار و ۶۴۰ انشعاب گاز را هدفگذاری کرده بود که با همت و تلاش همکاران، توانست با تحقق ۱۲۷ درصدی آن تعداد ۷ هزار و ۱۵۸ علمک را در سطح استان نصب کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.