افتتاح مرکز درمان اعتیاد در محلات

همزمان با هفته بهزیستی مرکز درمان اعتیاد و بازتوانی معتادان در محلات به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با هفته بهزیستی در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مرکز درمان  اعتیاد وبازتوانی معتادان  پرواز در شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: این مرکز با ظرفیت ۵۰ نفر در شهرستان محلات جهت درمان و بازتوانی و همچنین کاهش آسیب در بین معتادین، با مجوز بهزیستی و با کمک بخش غیردولتی و یکی از پزشکان شهرستان محلات آغاز به کار کرد.

امینی افزود: در این مرکز خدمات پزشکی، سم زدایی با رویکرد پرهیز مدار و همچنین خدمات روانشناختی و درمان‌های حمایتی انجام خواهد شد و به یاری خدا در خدمت قشر متقاضی بازتوانی و درمان در حوزه اعتیاد خواهیم بود.


آذری فرماندار شهرستان محلات هم گفت: امروز شاهد بازگشایی و افتتاح این مرکز هستیم که امیدواریم خانواده‌هایی که فرزندان و همسرانشان گرفتارند با مراجعه به این کمپ مشکل آن‌ها حل شود ماهم بتوانیم در خدمت به ان‌ها کمکی کرده باشیم.

آذری افزود: شهرستان محلات در این زمینه کمبود داشت که با حمایت‌های بهزیستی و پیگیری‌های سرپرست بهزیستی شهرستان این اتفاق رقم خورد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.