کریمی: بازی با آلومینیوم ۶ امتیازی است / تیم فوتبال تراکتور باید مدعی قهرمانی باشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل  از بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: فردا بازی سنگینی پیش رو داریم. آلومینیوم تیم بسیار خوبی بوده که تا این جای کار هم به حق بالا آمده است. آن‌ها از بازیکنان، کادر فنی و تاکتیک مناسبی برخوردار هستند و حضورشان در بالای جدول بی‌جهت نیست.

او افزود: آلومینیوم تیمِ قَدَری است و دیدار مقابل این تیم یک بازی ۶ امتیازی به حساب می‌آید که فاتح آن می‌تواند نگاهی صد در صدی به کسب سهمیه داشته باشد. البته اگر به امید خدا ما برنده این دیدار شویم، موقعیتمان برای کسب سهمیه مناسبت‌تر از حریف خواهد بود. امیدواریم که در یک شرایط مناسب به میدان برویم و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

برخی از بازیکنان ثابت به تیم تراکتور اضافه شده اند 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از روند تمرینات تیمش در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: بعد از دیدار مقابل گل گهر، حدود ۱۱ جلسه تمرین داشتیم و نقاط ضعف‎مان را تا حدودی برطرف و نقاط مثبتمان را تقویت کردیم. برخی از بازیکنان ثابتمان به تیم اضافه شده و دستمان بازتر است. اگرچه هنوز هم تعدادی محروم و مصدوم داریم، اما نسبت به هفته‌های گذشته وضعیتمان بهتر خواهد بود.

کریمی درباره  فشردگی ۳ دیدار پایانی لیگ برتر، گفت: همه تیم‌ها این رویه را دنبال می‌کنند و چاره‌ای نیست. تیم‌های حاضر در جام حذفی فشار به مراتب بیشتری را تحمل می‌‎کنند و ما در روز‌هایی که آن‌ها بازی داشتند، تمرین کردیم. به هر حال باید مطیع باشیم و به نظر من برنامه ریزی خوبی بوده است.

با همین اندوخته خود بازی های باقی مانده را انجام می دهیم 

او از غیبت برخی بازیکنان تراکتور مقابل آلومینیوم خبر داد و عنوان کرد: مصدوم و محروم داریم و هنوز تعدادی از مصدومان‌ به جمع بازیکنان اضافه نشده‌اند. تعدادی غایب هم داریم که نمی‌دانم وضعیتشان به چه شکل است، اما آن‌ها مدتی است که به تمرینات نیامده‌اند. البته اگر اکنون بیایند هم فایده‌ای ندارد؛ چون پس از دیدار مقابل آلومینیوم، فاصله کمی تا بازی با پرسپولیس وجود دارد و ما برای کار تاکتیکی زمان نداریم. پس از آن هم به دیدار مقابل سایپا خواهیم رفت. با همین اندوخته از ۱۰ روز تعطیلی وارد ۳ دیدار پایانی فصل خواهیم شد.

تیم بسته شده از سوی خودم را  ایده آل می دانم 

سرمربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که «چند درصد از تیمِ ایده‌آل او در تراکتور محقق شده است؟»، گفت: زمانی یک تیم را ایده‌آل می‌خوانم که خودم آن را بسته و تمرین داده باشم. تیم باید حداقل ۷۵ روز زودتر بسته شود و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را با بازیکنان مد نظر سرمربی آغاز کند.

چرا تراکتور باید به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد؟

کریمی ادامه داد: با امکاناتی که در تبریز وجود دارد و حمایت‌های مسئولان عالی رتبه استان، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، مدیران باشگاه و البته حمایت کامل و تمام قد زنوزی، چرا تراکتور صرفا باید به دنبال سهمیه باشد؟ آذربایجان یک خطه مدیرخیز است و اکنون در سطح باشگاه هم یک فرد لایق و مناسب حضور دارد که می‌تواند گره‌گشا باشد. زنوزی هم تمام قد از تراکتور حمایت می‌کند و ان‌شاءالله هواداران هم بتوانند هرچه سریع‌تر به ورزشگاه‌ها بیایند تا همه قدرت واقعی تراکتور را ببینید.

تراکتور باید در بالای جدول و مدعی قهرمانی باشد 

او با اشاره به متضرر شدن تراکتور از غیبت هواداران در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: اکنون هیچ تفاوتی میان تراکتور و تیم‌های کم هوادار وجود ندارد؛ چون ما بزرگ‌ترین نیروی انرژی‌زای خود را نداریم. ان شاءالله هواداران به ورزشگاه بیایند، ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت. ما چرا باید در کورس قهرمانی نباشیم و برای کسب سهمیه بجنگیم؟ تراکتور باید از روز اول در بالای جدول و مدعی قهرمانی  باشد. این اتفاق هم زمانی رخ می‌دهد که مربی تیم را ببندد، طرح و برنامه بدهد و نفرات مد نظر خودش را بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان گفت: اکنون با بضاعتی که داریم، امیدوار به کسب سهمیه هستیم. چه من باشم و چه هر فرد دیگری حضور داشته باشد. امیدوارم تراکتور همیشه سرافراز باشد و جایگاه واقعی‌ خود را به دست بیاورد. حق و سهم تراکتور به مراتب از چیز‌هایی که اکنون وجود دارد، بیشتر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار